annabokmal.blogg.se

Boktips & bokrecensioner

Hidden Winter: Kreativitet och inspiration för vintern

Kategori: Fakta

 
 
Titel: Hidden Winter: Kreativitet och inspiration för vintern
Författare: Sofia Vusir Jansson
Förlag: Bookmark Förlag
Utgivningsår: 2022 
Utläst: December, 2022
ISBN: 978-91-89585-34-8
Format: Inbunden, 192 sidor (rec.ex). 
Betyg: 👍👍👍👍👍 /5  (5/5)
 
Hidden Winter är en ljuvlig inspirationsbok inför julen, full att roliga tips och pyssel både för barn och vuxna. Det är generöst med vackra och stämningsfulla bilder som gör bläddringen till en ren fröjd, det är omöjligt att inte dras med och vilja göra alla pyssel som finns i den. Vad sägs om tygfåglar, kransar, pappersblommor (Sofias specialitet!), girlanger, trummor av toapappersrullar och (mina favoriter) – veckade hjärtan och stjärnor? 
 
En helt magisk pysselbok som ger en lyxig och påkostad känsla, och en fin julklapp till någon som gillar pyssel och vackra ting. Jag skulle bli överlycklig över att hitta Hidden Winter bland mina paket, vilket jag också blev när den trillade ner i min brevlåda: tack snälla Bookmark Förlag!
 
Pappersblommor i alla tänkbara former och färger.
 
Sofia har ett fantastiskt instagramkonto fyllt med inspiration också, med så fina bilder!
In och följ @sofiaatmokkasin du med! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: